donderdag 26 april 2012

Glitter Pumps Primark

miu miu shoes
Glitter PumPs

Wauw we hebben ze allemaal al eerder gezien de glitter assepoester schoenen. De franse designer Louboutin was de pioneer in deze met glinsterende steentjes versierde hakken. Deze assespoesters pumps zijn niet alleen maar geschikt voor de feestdagen, maar ook heel mooi te combineren in de zomerperiode!
Beyonce in louboutin
Bordello shoes
Tijdens het shoppen vandaag kwam ik deze FAB schoenen tegen in de PRIMARK! Ik moest ze gelijk hebben. Nou dat ging niet zo gemakkelijk want heel PRIMARK wilde ze hebben. Gelukkig had ik de laatste paar kunnen bemachtigen. Deze schoenen zijn in de open toe variant verkrijgbaar voor maar €17.00!!!! WAHAAAA. Jah dames. Maar ik had de laatste paar en PRIMARK heeft ze niet op voorraad en  krijgt ze voorlopig ook niet binnen. Deze schoenen waren binnen 1 dag uitverkocht in de PRIMARK. De roze open toe glitter schoenen zijn nog wel verkrijgbaar in een aantal maten! Maar dan moet je heel snel wezen, want ik zag er alleen maar 3 paar staan.

€17.00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten